Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Hvis Clever-app'en ikke reagerer på, at bilen er tilsluttet ladeboksen, kan det skyldes, at ladeboksen har mistet forbindelsen til netværket. Du skal i så fald forsøge at genstarte ladeboksen på relæet. Hvis der stadig ikke sker noget, skal du kontakte os.
Relaterede emner
Hvorfor kan jeg ikke se mit bilmærke?
Hvorfor stopper min bil med at oplade, før jeg har nået min opladningsgrænse?
Hvorfor står der "ukendt hjem" i min Clever-app?
Kan jeg have to biler, hvor kun den ene bruger bilens batteriniveau?
Min bil melder fejl, men min Clever app siger jeg lader - hvad gør jeg?
Hvad betyder det, når min ladeboks lyser blå og ikke lader?
Hvordan springer jeg intelligent opladning over?
Hvordan tilknytter jeg flere biler til intelligent opladning?
Hvorfor kan jeg ikke se, at Clever-app’en udregner en ladeplan?
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?