Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Hvis Clever-app'en ikke reagerer på, at bilen er tilsluttet ladeboksen, kan det skyldes, at ladeboksen har mistet forbindelsen til netværket. Du skal i så fald forsøge at genstarte ladeboksen på relæet. Hvis der stadig ikke sker noget, skal du kontakte os.
Relaterede emner
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Hvad betyder det, når min ladeboks lyser blå og ikke lader?
Hvordan tilknytter jeg flere biler til intelligent opladning?
Min bil understøtter ikke tilknytning til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Kan jeg lade to biler intelligent på min ladeboks?
Hvorfor er der forskel på mit faktiske batteri og den batteristørrelse, I regner min ladeplan ud fra?
Hvorfor kan jeg ikke se, at Clever-app’en udregner en ladeplan?
Hvordan fjerner jeg en tilknyttet bil?
Hvorfor kan jeg ikke se mit bilmærke?
Hvorfor stopper min bil med at oplade, før jeg har nået min opladningsgrænse?