Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Hvis Clever-app'en ikke reagerer på, at bilen er tilsluttet ladeboksen, kan det skyldes, at ladeboksen har mistet forbindelsen til netværket. Du skal i så fald forsøge at genstarte ladeboksen på relæet. Hvis der stadig ikke sker noget, skal du kontakte os.
Relaterede emner
Min bil melder fejl, men min Clever app siger jeg lader - hvad gør jeg?
Hvorfor kan jeg ikke se, at Clever-app’en udregner en ladeplan?
Hvorfor er der forskel på mit faktiske batteri og den batteristørrelse, I regner min ladeplan ud fra?
Hvordan fjerner jeg en tilknyttet bil?
Hvordan tilknytter jeg flere biler til intelligent opladning?
Hvorfor kan jeg ikke se mit bilmærke?
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Hvorfor stopper min bil med at oplade, før jeg har nået min opladningsgrænse?
Kan jeg lade to biler intelligent på min ladeboks?
Kan jeg have to biler, hvor kun den ene bruger bilens batteriniveau?