Hvorfor står der "ukendt hjem" i min Clever-app?
“Ukendt hjem” kan optræde på din forbrugsvisning, hvis du har ladet på en anden kundes hjemmelader og brugt din ladebrik. Vi viser ikke den anden kundes adresse af privatlivshensyn.
Relaterede emner
Kan jeg lade to biler intelligent på min ladeboks?
Hvorfor er der forskel på mit faktiske batteri og den batteristørrelse, I regner min ladeplan ud fra?
Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Hvordan springer jeg intelligent opladning over?
Hvorfor har jeg ikke ladet med udgangspunkt i min bils batteriniveau, selvom jeg har tilknyttet min bil?
Hvorfor kan jeg ikke se, at Clever-app’en udregner en ladeplan?
Min bil melder fejl, men min Clever app siger jeg lader - hvad gør jeg?
Min bil understøtter ikke tilknytning til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Kan jeg have to biler, hvor kun den ene bruger bilens batteriniveau?