Spørgsmål og svar

Find svaret her eller kontakt os

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår får jeg min ladebrik?

Så snart vi har behandlet din bestilling, sender vi en ladebrik til dig. Der er 5-7 hverdages leveringstid.

Du kan sagtens komme i gang med at lade på Clevers netværk, før du har modtaget din ladebrik. Hvis du downloader Clevers app og logger ind med den e-mail, du brugte til oprettelsen, så bliver en digital version af din ladebrik tilgængelig i appen den næstkommende hverdag.

Hvordan fungerer Clevers tilbagebetaling?

Har du Clever One med ladeboks hjemme, får du tilbagebetalt strømforbruget efter den gældende tilbagebetalingssats.

Vi kalder det tilbagebetaling, fordi du i første omgang selv lægger ud for strømmen til opladning hjemme. Ladeboksen er nemlig tilsluttet din egen eltavle.

Derfor tilbagebetaler vi hver måned ladeboksens forbrug brugt på opladning. Tilbagebetalingen regner vi ud ved at gange forbruget med månedens tilbagebetalingssats.

Tilbagebetalingssatsen er udregnet som et gennemsnit af elprisen i tidsrummet kl. 23-06. Dermed følger den det tidsrum, hvor opladningen typisk finder sted, hvis du benytter dig af intelligent opladning.

Hvad er intelligent opladning?

Med intelligent opladning slået til på Clevers ladeboks, gør vi det nemt for dig i hverdagen at lade din bil med et lavere CO2-aftryk, og når prisen på strømmen er lavere. Samtidig skubbes din opladning udenom elnettets travleste timer. Helt automatisk.
Sådan kommer du i gang

  1. Hent Clevers app
  2. Aktiver intelligent opladning
  3. Indtast dine behov
Hvornår bliver min ladeboks installeret, og er der noget, jeg skal forberede?

Du kan som udgangspunkt forvente, at ladeboksen er installeret i løbet af fem uger fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget den endelige ordre.

Inden installationen modtager du et spørgeskema med en håndfuld spørgsmål fra os. Dine svar hjælper os til at vide lidt mere om din installation, og om vi kan lave den uden ekstra ydelser. Det kan 9 ud af 10 af vores kunder.

Du kan læse mere om, hvilke krav der skal overholdes, hvis du selv graver og andre ofte stillede spørgsmål om installationsprocessen.

Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

Du tilmelder dig nemt Betalingsservice via din netbank ved at følge trinene herunder.


Sådan gør du:

  • Log ind på din netbank og find, hvor du kan tilføje betalingsaftale.
  • Indtast dit fulde CPR-nummer.
  • Vælg den bankkonto, som aftalen skal tilmeldes.
  • Indtast dit Clever-kundenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.
  • Indtast PBS-nummeret 05957117.
  • Indtast deb. grp. nummeret 00001.
Hvordan starter jeg en opladning med Clevers app?

Du kan starte en opladning og betale med kreditkort, Apple Pay eller Google Pay via Clevers app, som du kan hente til både Android og iPhone.

Hvis du er kunde med en abonnementsløsning, kan du også starte og stoppe opladningen på Clevers ladenetværk med appen, og så er opladningen inkluderet i dit abonnement.

Du finder vores guide til at starte en opladning med Clevers app ved at klikke på "Læs mere" herunder.

Spørgsmål og svar

Hvor langt kan jeg køre på en enkelt opladning? Hvordan får jeg en ladeboks installeret? Og hvorfor må jeg ikke lade i stikkontakten?

I vores FAQ kan du finde svar på alle dine spørgsmål, og ellers kan du se alle vores kontaktinformationer længere nede på siden.

Tilbagebetalingssatsen for februar

1,52 kr./kWh

Kontakt Clevers kundeservice

Udfyld rette formular for dig nedenfor - så klarer vi resten.

Vælg hvilket emne, Clever skal hjælpe dig med.

Ring til os

Vi sidder ved telefonerne alle hverdage. Udenfor vores normale åbningstid kan du få fat i vores nødberedskab, der kan hjælpe dig med akutte ladeproblemer på vores ladenetværk.

 

82 30 30 30

Åbningstider:
Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08:30-15:30
Onsdag kl. 09:30-15:30
Fredag kl. 08:30-14:30

Akut ladehjælp (døgnåbent)

Står du ved en ladestander og har akut brug for hjælp til opladning?

Ring 86 16 88 88

Andre numre

Overvejer du at blive privatkunde?

Tal med vores produkteksperter, som kan hjælpe dig med at vælge det rigtige produkt.


Ring 44 77 85 00

Åbningstider:
Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08:30-15:30
Onsdag kl. 09:30-15:30
Fredag kl. 08:30-14:30

Erhverv

Er du fra en virksomhed, boligforening eller organisation med spørgsmål om fx installation eller udvidelse af ladeløsning på erhvervsadresse?


Ring 63 21 25 25
Skriv til os: erhverv@clever.dk 

Åbningstider:
Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08:30-15:30
Onsdag kl. 09:30-15:30
Fredag kl. 08:30-15:00

Partner- og leasingsupport

Er du bilforhandler eller leasingkonsulent, der sælger Clevers produkter, med spørgsmål om fx priser, processer eller produkter?


Ring 82 30 30 30 og tast 2 
Skriv til os på hhv. salg@clever.dk og leasing@clever.dk 

Åbningstider:
Mandag-fredag kl. 09.00-15.00
Onsdag kl. 09.30-15.00.

Regnskab

Har du spørgsmål om fx kundenummer, betalingsservice, din regning eller tilbagebetaling?


Ring 82 30 30 30 og tast 3.
Skriv til os: regnskab@clever.dk

Åbningstider:
Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08:30-15:00
Onsdag kl. 09:30-15:00
Fredag kl. 08:30-14:30.

Clever Power

Har du spørgsmål omkring Clever Power, kan du kontakte Clever Powers kundeservice.


Ring 58 30 22 00
Skriv til os: power@clever.dk

Åbningstider
Mandag, tirsdag og torsdag kl 08.30-15.30
Onsdag kl. 09.30-15.30
Fredag kl. 08.30-14.30