Hvornår modtager jeg første regning?

Når du har et abonnement fra Clever med en ladeboks hjemme Har du et abonnement fra Clever med ladeboks hjemme hos dig, vil din første regning blive sendt til dig, kort tid efter du bruger ladeboksen eller din ladebrik første gang.

Det gælder uanset, om du har Clever Unlimited, Clever All-in-One eller Clever Complete.

Har der været brug for ekstra ydelser i forbindelse med installationen af ladeboksen hjemme hos dig, vil du modtage en separat regning på omkostningen for de ekstra ydelser – det kan fx være stillads- eller gravearbejde. Læs mere om ekstra ydelser her.

Sådan bestiller du Clevers abonnementer:

  1. Clever Unlimited bestiller du sammen med din nye bil hos bilforhandleren.
  2. Clever All-in-One bestiller du på vores hjemmeside.
  3. Clever Complete bestiller du via dit leasingselskab.

Når du har et abonnement eller en service fra Clever uden en ladeboks hjemme Har du et abonnement fra Clever uden ladeboks hjemme hos dig, vil din første regning blive sendt til dig, kort tid efter du har brugt ladebrikken første gang.

Det gælder uanset, om du har Clever Unlimited Network, Clever All-in-One Network eller Clever Complete Network.

Har du bestilt en Clever GO-ladebrik fra webshoppen, trækker Clever beløbet fra din konto, når systemet har registreret dit køb. Din første regning vil blive sendt til dig, når ladebrikken til ladenetværket er sendt til dig – der går typisk syv arbejdsdage, før du modtager ladebrikken.

Har du bestilt sms-opladning fra webshoppen, trækker Clever også beløbet fra din konto, når systemet har registreret dit køb. Du vil så betale løbende for dit forbrug af opladning, og sms’erne fungerer som kvitteringer for dine køb.

Sådan bestiller du Clevers Network-abonnementer:

  1. Clever Unlimited Network bestiller du sammen med din nye bil hos bilforhandleren.
  2. Clever All-in-One Network bestiller du på vores hjemmeside.
  3. Clever Complete Network bestiller du via dit leasingselskab.