Hvornår modtager jeg første regning?

Når du har Clever One med en ladeboks hjemme

Har du Clever One med ladeboks hjemme hos dig, vil du typisk modtage 2 faktura første gang. 1 for dit abonnement, og 1 for installationen. Alt efter, hvornår du har aktiveret dit abonnement – dvs. første gang du lader med din ladebrik – bliver fakturaen sendt. Aktiverer du I starten af en måned, vil du typisk modtage din første faktura cirka en måned senere.

Aktiverer du i slutningen af en måned, kan du ramme skævt af vores fakturering og dermed overgå på næste måneds faktura. Det betyder, at din første faktura vil komme ca. halvanden måned senere og typisk være lidt højere end 1 måneds abonnement, da den jo principielt dækker mere end 1 måned. Læs mere om første faktura her.

Har der været brug for ekstra ydelser i forbindelse med installationen af ladeboksen hjemme hos dig, vil du modtage en separat regning på omkostningen for de ekstra ydelser – det kan fx være stillads- eller gravearbejde. Læs mere om ekstra ydelser her.


Når du har et abonnement eller en service fra Clever uden en ladeboks hjemme

Har du et abonnement fra Clever uden ladeboks hjemme, vil din første regning typisk blive sendt til dig en måned til halvanden efter du aktiverer dit abonnement – dvs. efter du lader første gang. Du kan starte en opladning med ladebrik eller med Clever-app'en.

Har du bestilt en Clever Go-ladebrik, sker der heller ikke noget, før du har brugt den. Ladebrikken og forsendelsen er gratis, så du betaler først, når du lader. Vi sender Clever Go-faktura én gang i måneden og det er typisk i slutningen af måneden. 
Lader du for mindre end 50 kr. som Clever Go kunde i en given måned, kan det ske vi tager det med over på din næste faktura. I så fald modtager du først din faktura efter ca. 2 måneder.