Hvorfor har jeg ikke ladet med udgangspunkt i min bils batteriniveau, selvom jeg har tilknyttet min bil?
Der kan være flere årsager til, at vi ikke har kunnet basere din ladeplan på din bils batteriniveau – også selvom vi har kunnet tidligere. Vi ser nogle gange, at bilerne enten ikke sender data, eller at bilens API er forsinket eller nede – men bare rolig, du lader stadig intelligent baseret på dit indstillede opladningsbehov. Oplever du det gentagne gange i streg, kan det være en god ide at tjekke din Clever-app ift. fejlmeddelelser eller at tage kontakt til os.
Relaterede emner
Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Hvad betyder det, når min ladeboks lyser blå og ikke lader?
Min bil understøtter ikke tilknytning til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Min bil melder fejl, men min Clever app siger jeg lader - hvad gør jeg?
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Hvordan springer jeg intelligent opladning over?
Hvordan fjerner jeg en tilknyttet bil?
Hvorfor stopper min bil med at oplade, før jeg har nået min opladningsgrænse?
Hvorfor står der "ukendt hjem" i min Clever-app?
Hvorfor er der forskel på mit faktiske batteri og den batteristørrelse, I regner min ladeplan ud fra?