Her har vi samlet de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet. Vil du vide mere, eller har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Top 5 spørgsmål til kundeservice

Hvor kan jeg se en oversigt over mit forbrug på mit opladningskort?

For at få en oversigt over dit forbrug på dit opladningskort kan du sende en mail til CLEVERs kundeservice – kundeservice@clever.dk. Hos CLEVER arbejder vi på, at du selv kan finde en oversigt over dit forbrug på hjemmesiden, og vi håber på at kunne præsentere dette inden længe.

Hvad koster det at køre elbil?

Der er mange ting der spiller ind på hvad det koster at køre elbil. Men generelt er det billigere at holde en elbil kørende end en benzinbil.
Vi har lavet en artikel om omkostningerne ved at køre elbil. Se den her.

Hvordan bestiller jeg et opladningskort fra CLEVER?

Med et opladningskort fra CLEVER har du adgang til det landsdækkende netværk af ladestandere og hurtiglade-stationer. CLEVER understøtter alle elbiler på markedet med opladning. Du kan bestille et opladningskort i vores webshop.

Regner I med at etablere en ladestander i mit nærområde?

CLEVER udbygger hele tiden det eksisterende landenetværk. Vi planlægger nøje hver lokation ud fra den nuværende infrastruktur og fra vores kunders behov.Vi offentliggør nye ladestandere her på hjemmesiden, på Facebook og opdaterer også vores smartphone app, der viser de nye ladepunkter, når de er sat i drift.

Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev for at blive opdateret på nye ladepunkter. Det gør du her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker et ekstra opladningskort, eller hvis jeg har mistet mit kort?

Så skal du bestille et nyt. Det gør du ved at skrive til os på kundeservice@clever.dk. Et nyt kort koster 49 kr. inkl. moms. Et ekstra kort, der skal kobles på et eksisterende koster også 49 kr. inkl. moms.

Kontakt kundeservice

kundeservice@clever.dk
+45 82 30 30 30

Du kan kontakte os i følgende tidsrum

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag

kl. 08:00 – 16:00
kl. 08:00 – 16:00
kl. 08:00 – 16:00
kl. 08:00 – 16:00
kl. 08:00 – 15:30

Har du brug for hjælp i forbindelse med uheld eller tekniske nedbrud, skal du ringe til dit forsikringsselskab eller din autohjælp-service.