Kan jeg sætte mit abonnement i bero?

Ja, det kan du godt. Der er dog visse betingelser, som du skal opfylde for at få stillet dit abonnement i bero.

Du skal opfylde en af følgende fire betingelser:

  1. Du skal på en længere rejse til udlandet
  2. Du er uden bil i en periode eller afventer ny bil fra forhandleren/leasingselskabet
  3. Dit hus er ubeboeligt, fx ved ombygning eller renovering
  4. Du skal flytte til et nyt hus og er forhindret i at opsætte ladeboks i en periode

Opfylder du betingelserne, skal du kontakte vores kundeserviceteam på telefon eller via e-mail, så hjælper vi dig videre.

Praktiske informationer om berostillelse

Abonnement
Det er kun, hvis du har et abonnement med ladeboks hjemme, at du kan få stillet det i bero.

Har du et netværksabonnement, såsom Clever One uden ladeboks, kan du i stedet opsige dit abonnement og få din ladebrik konverteret til Clever Go. Skulle du igen få brug for dit netværksabonnement, skal du blot kontakte os.

Periode
Uanset hvilken betingelse du opfylder, skal dit abonnement stilles i bero i minimum 3 måneder og maksimum 12 måneder

Pris

Når dit abonnement er stillet i bero, betaler du 124 kroner om måneden for leje af ladeboksen.

Vi konverterer samtidig din ladebrik til Clever Go, så du betaler pr. kWh, du lader på netværket.

Når din berostillelse ophører – enten på en aftalt dato eller automatisk efter 12 måneder – går du automatisk tilbage til dit oprindelige abonnement.

Leasing

Er du kunde i et leasingselskab, kan du stadig stille dit abonnement i bero, men du skal kontakte dit leasingselskab.