Hvorfor lyser min ladeboks ikke med fuld LED?
Prøv altid med en genstart af din ladeboks
Det en god idé at frakoble din elbil, og prøve at genstarte din ladeboks (se ’Hvordan genstarter jeg min ladeboks?’).
Lyser din ladeboks én af følgende farvekoder, kan du teste mobilsignalet nær ladeboksen.

Ladeboksen har et SIM kort indeni, som skaber forbindelse mellem den og Clever. Hvis mobilsignalet er svagt, kan lade- boksen ikke få forbindelse, og du kan hverken bruge Clevers app eller din ladebrik, udnytte intelligent opladning eller få automatisk tilbagebetaling. Hvis det ikke virker at genstarte ladeboksen, skal du oprette en sag via kontaktformularen eller kontakte vores kundeservice på 82 30 30 30.
Relaterede emner
Hvorfor lyser min ladeboks rød og hvid?
Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med min ladeboks?
Hvad gør jeg, hvis strømmen går?
Hvorfor lyser min ladeboks blå og rød?
Hvorfor er min ladeboks slukket?
Hvorfor vil min opladning ikke starte?
Hvorfor kommer der en fejl, når jeg bruger min ladebrik?
Hvordan aflæser jeg min ladeboks manuelt?
Hvorfor lader min bil langsomt?
Hvordan ser jeg, om ladeboksens scanningsikon er aktiveret?