Jeg har lige bestilt en ladeboks, men vil gerne ændre den til en anden type. Hvad gør jeg?
Hvis du lige har bestilt en ladeboks fra Clever, og gerne vil ændre dit valg (fx fordi du vil ændre fra ladeboks uden fastmonteret kabel til en med fastmonteret kabel), kan du læse om dine muligheder her.
Hvis du ikke har fået din ladeboks fra Clever installeret endnu, og der er mere end 10 dage til du får den installeret, kan du kontakte vores kundeservice og høre om mulighederne for at skifte til en anden ladeboks.
Hvis din installation er planlagt til at være indenfor 10 dage, så kan vi desværre ikke ændre din ladeboks uden, at vi skal annullere din planlagte installationsdato og booke en ny tid med vores installationspartner.
Hvis du allerede har fået ladeboksen installeret og gerne vil have den udskiftet, koster det 3700 kr. at udskifte til en ny ladeboks. Prisen inkluderer installationspartnerens arbejde (nedtagning af den nuværende og opsætning af den nye).
Relaterede emner
Kan jeg skifte til Clever One, hvis jeg har Clever Box?
Må jeg slukke for min ladeboks når jeg fx tager på ferie?
Hvordan konverterer jeg fra et Clever abonnement til Clever Box?
Jeg har elvarme - kan jeg få Clever Box?
Får jeg refusion af elafgiften?
Er der energitillæg med Clever Box?
Er refusion det samme som tilbagebetaling?
Jeg har både elvarme og solceller – kan jeg få Clever Box?
Kan jeg gå tilbage til en abonnementsløsning, efter jeg har købt Clever Box?
Hvordan forstår jeg min refusion?