Hvorfor kan jeg ikke se strøm-knappen i Clever-app'en?
Du kan først se strøm-knappen i app'en fra det tidspunkt du er blevet elkunde. Du bliver typisk elkunde fra løbende måned + en måned efter du har tilmeldt dig en ny elaftale. Så hvis du er en ny kunde, så kan det godt være, at det ikke er startet endnu. Det kan også skyldes, at din elaftale er oprettet på en anden e-mail end ladeboksen - og at der derfor er blevet til to profiler. I det tilfælde skal du kontakte os via vores kontaktformular.
Relaterede emner
Kan jeg overtage min nabos måler og få min ladeboks tilknyttet til den, når jeg har Clever Power?
Hvordan ser jeg mit forbrug, når jeg har Clever Power?
Kan jeg oprette en parallel måler og få elafgiften retur?
Hvad er indkøbspris, og hvad koster strømmen mig?
Hvordan betaler jeg en sikkerhedsstillelse?
Hvordan hænger intelligent opladning sammen med Clever Power?
Kan jeg få strøm til en fast pris pr. kWh?
Hvordan undgår jeg at få lukket for strømmen?