Hvornår modtager jeg første regning?

Når du har Clever One med en ladeboks hjemme

Har du Clever One med ladeboks hjemme hos dig, vil du modtage 1 regning første gang, med opkrævninger både for dit abonnement og for installationen af ladeboksen. Alt efter, hvornår du har aktiveret dit abonnement – dvs. første gang du lader med din ladebrik – bliver regningen sendt. Aktiverer du dit abonnement d. 1. eller 2. i måneden vil du modtage regningen i indeværende måned, og fra d. 3. i måneden og frem vil du modtage regningen den efterfølgende måned.

Aktiverer du i midten eller slutningen af en måned, kan du ramme skævt af vores fakturering og dermed overgå på næste måneds regning. Det betyder, at din første regning vil komme ca. halvanden måned senere og typisk være lidt højere end 1 måneds abonnement, da den jo principielt dækker mere end 1 måned. Læs mere om første regning her.

Har der været brug for ekstra ydelser i forbindelse med installationen af ladeboksen hjemme hos dig, vil du modtage en separat regning på omkostningen for de ekstra ydelser – det kan fx være stillads- eller gravearbejde. Læs mere om ekstra ydelser her.


Når du har et abonnement eller en service fra Clever uden en ladeboks hjemme

Har du et abonnement fra Clever uden ladeboks hjemme, vil din første regning typisk blive sendt til dig en måned til halvanden efter du aktiverer dit abonnement – dvs. efter du lader første gang. Du kan starte en opladning med ladebrik eller med Clever-app'en.

Har du bestilt en Clever Go-ladebrik, sker der heller ikke noget, før du har brugt den. Ladebrikken og forsendelsen er gratis, så du betaler først, når du lader. Vi sender Clever Go-regning én gang i måneden og det er typisk i slutningen af måneden.

Relaterede emner