Kan et reserveret beløb frigives?
Ved nogle opladninger vil der blive reserveret et beløb på mellem 400-600 kr. I de fleste tilfælde forsvinder reservationerne automatisk inden for 1-2 hverdage, men i enkelte tilfælde kan det tage op til en måned, fx hvis der er brugt MasterCard.
Hvis du har en reservation, der har varet længere end 2 dage, kan du sende en mail til regnskab@clever.dk, så forsøger vi at frigive beløbet.
I mailen skal du skrive:
Navnet på din bank.
Dato for opladning.
De sidste fire cifre på det kort, du har brugt til betalingen – hvis du har betalt med Apple Pay eller Google Pay, skal du bruge de sidste fire cifre fra det digitale kortnummer.
Relaterede emner
Har regeringens forslag om lavere elafgift betydning for mig som Clever-kunde?
Samarbejder Clever med brugtvognsforhandlere?
Hvad er forskellen på Clever One og Clever Box?
Kan jeg have én ladeboks med Clever Box og én ladeboks til mit Clever One-abonnement?
Kan jeg være kunde hos Clever, hvis jeg har adresse uden for Danmark?