Hvorfor står der "ukendt hjem" i min Clever-app?
“Ukendt hjem” kan optræde på din forbrugsvisning, hvis du har ladet på en anden kundes hjemmelader og brugt din ladebrik. Vi viser ikke den anden kundes adresse af privatlivshensyn.
Relaterede emner
Jeg kan ikke tilknytte min bil til intelligent opladning, hvad gør jeg?
Hvorfor har jeg ikke ladet med udgangspunkt i min bils batteriniveau, selvom jeg har tilknyttet min bil?
Hvorfor kan jeg ikke se, at Clever-app’en udregner en ladeplan?
Hvorfor er der forskel på mit faktiske batteri og den batteristørrelse, I regner min ladeplan ud fra?
Hvordan tilknytter jeg flere biler til intelligent opladning?
Hvorfor kan jeg ikke se mit bilmærke?
Hvorfor kan jeg ikke se, at min bil er tilsluttet ladeboksen?
Kan jeg lade to biler intelligent på min ladeboks?
Hvorfor stopper min bil med at oplade, før jeg har nået min opladningsgrænse?
Kan jeg have to biler, hvor kun den ene bruger bilens batteriniveau?