Tillykke med din nye bil

Når du har købt din nye bil, bestiller forhandleren dit abonnement hos Clever. Vi sørger for at installere ladeboksen hos dig og sikrer, at du kommer godt i gang, inden din bil bliver leveret.

En god start på rejsen

  1. Installationsspørgsmål

    Når vi modtager bestillingen, sender vi dig en bestillingsbekræftelse samme dag. Du får også en velkomstemail, der linker til et spørgeskema, som du skal udfylde, så vi kan komme videre med din installation.

  2. Ordrebekræftelsen

    Når vi har modtaget dine svar, sender vi dig en ordrebekræftelse inden for 3 arbejdsdage med alle de informationer, du har brug for. Kræver din installation noget særligt, håndterer vi det med nogle få ekstra trin i processen.

  3. Velkomstpakken

    Senest 7 dage efter du har modtaget ordrebekræftelsen, modtager du velkomstpakken i din postkasse, så du kan komme godt i gang. I den finder du også din personlige ladebrik til ubegrænset opladning på ladenetværket.

Vi installerer ladeboksen hos dig

  1. Installationsdatoen

    Senest 3 arbejdsdage efter du har modtaget ordrebekræftelsen, kontakter vores elektriker dig, så I sammen kan finde et tidspunkt til installationen af ladeboksen.

  2. Installationen

    Elektrikeren besøger dig på det aftalte tidspunkt og installerer ladeboksen. Inkluderer dit abonnement et ladekabel til opladning på ladenetværket, har elektrikeren det med til dig (medmindre andet er aftalt). Vi anbefaler, at du læser vores guide Sådan foregår installationen – så er du klædt godt på før, under og efter installationen.

  3. Abonnementet starter

    Dit abonnement starter, når ladeboksen er installeret eller ladebrikken er taget i brug. Husk at tilmelde dig Betalingsservice, når du har modtaget din første regning. Så kører betalingerne helt automatisk.

Sådan!

Du kan nu køre og lade, som du vil med ubegrænset opladning, der passer dig. Hver dag.