Tak for din bestilling
Vi har modtaget din bestilling. Velkommen i det hurtigt voksende fælleskab!
Har du bestilt et produkt med ladeboks? Herunder kan du læse mere om, hvordan du bedst forbereder dig til installationen af ladeboksen samt se tips og tricks til opladningen af din bil.

Vejen til Clever One Partner
Her kan du se, hvordan din rejse foregår fra nu, og til du kan lade din bil derhjemme og på Danmarks stærkeste netværk.
Spørgsmål og svar
Hvor langt kan jeg køre på en enkelt opladning? Hvordan får jeg en ladeboks installeret? Og hvorfor må jeg ikke lade i stikkontakten? I vores FAQ kan du finde svar på alle dine spørgsmål.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan fungerer Clevers tilbagebetaling?
Har du en ladeboks fra Clever hjemme, får du tilbagebetalt strømforbruget efter den gældende tilbagebetalingssats.
Vi kalder det tilbagebetaling, fordi du i første omgang selv lægger ud for strømmen til opladning hjemme. Ladeboksen er nemlig tilsluttet din egen eltavle.
Derfor tilbagebetaler vi hver måned ladeboksens forbrug brugt på opladning. Tilbagebetalingen regner vi ud ved at gange forbruget med månedens tilbagebetalingssats.
Tilbagebetalingssatsen er udregnet som et gennemsnit af elprisen i tidsrummet kl. 23-06. Dermed følger den det tidsrum, hvor opladningen typisk finder sted, hvis du benytter dig af intelligent opladning.
Målet er at flytte opladningen af tusindvis af elbiler fra det tidspunkt, hvor belastningen af vores fælles elnet er stor, til ud på aftenen og natten, hvor belastningen er mindre, strømmen oftest er billigere og i højere grad stammer fra vedvarende energikilder.
For virksomheder med Clevers ladeudstyr installeret, er tilbagebetalingssatsen udregnet som et gennemsnit af elprisen hele døgnet.
Hvad er intelligent opladning?
Med intelligent opladning slået til på Clevers ladeboks, gør vi det nemt for dig i hverdagen at lade din bil med et lavere CO2-aftryk, og når prisen på strømmen er lavere. Samtidig skubbes din opladning udenom elnettets travleste timer. Helt automatisk.
Sådan kommer du i gang
- Hent Clevers app
- Aktiver intelligent opladning
- Indtast dine behov
Hvordan er processen med installation?
Du kan som udgangspunkt forvente, at ladeboksen er installeret i løbet af fem uger fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget den endelige ordre.
Inden installationen modtager du et spørgeskema med en håndfuld spørgsmål fra os. Dine svar hjælper os til at vide lidt mere om din installation, og om vi kan lave den uden ekstra ydelser. Det kan 9 ud af 10 af vores kunder.
Du kan læse mere om, hvis forhold du skal forholde dig til, hvilke krav der skal overholde ved eventuelt gravearbejde og om, hvordan selve installationen foregår.
Tilmeld dig betalingsservice
Slip for at huske på betalingsfrister og undgå risikoen for rykkergebyrer ved at tilmelde dit Clever-abonnement til Betalingsservice.
Husk at der kan gå et par uger, fra du tilmelder dig Betalingsservice, til din tilmelding er registreret. Indtil da skal du betale dine regninger, som du plejer.
Har du abonnement hos os, skal du desuden være tilmeldt Betalingsservice, før vi kan overføre tilbagebetalingen af strømforbruget på ladeboksen.
Har du abonnement hos os, skal du desuden være tilmeldt Betalingsservice, før vi kan overføre tilbagebetalingen af strømforbruget på ladeboksen.
Du tilmelder dig nemt Betalingsservice herunder – og du kan også gøre det via din netbank.
Sådan gør du:
- Følg nedenstående link
- Indtast dit fulde CPR-nummer
- Indtast registrerings- og kontonummer på den konto, som aftalen skal tilmeldes
- Indtast dit kundenummer, som du finder i emailen fra Clever om opstart af dit abonnement.