Tak for din bestilling

Vi har modtaget din bestilling. Velkommen i det hurtigt voksende fælleskab!

Har du bestilt et produkt med ladeboks? Herunder kan du læse mere om, hvordan du bedst forbereder dig til installationen af ladeboksen samt se tips og tricks til opladningen af din bil.

En ladestander står på vejen ved en forretning
Fra bestilling til ubegrænset opladning

Vejen til Clever One Partner

Her kan du se, hvordan din rejse foregår fra nu, og til du kan lade din bil derhjemme og på Danmarks stærkeste netværk.

 



 

1

Spørgeskema

Du får en velkomstemail, der linker til et spørgeskema, som du skal udfylde, så vi kan komme videre med din installation.

2

Ordrebekræftelse

Når vi har modtaget dine svar, sender vi dig en ordrebekræftelse inden for 3 arbejdsdage med alle de informationer, du har brug for. Kræver din installation noget særligt, håndterer vi det med nogle få ekstra trin i processen.

3

Velkomstpakken

Senest 7 dage efter du har modtaget ordrebekræftelsen, modtager du velkomstpakken i din postkasse, så du kan komme godt i gang. I den finder du også din personlige ladebrik til ubegrænset opladning på ladenetværket.

4

Installationsdatoen

Senest 3 arbejdsdage efter du har modtaget ordrebekræftelsen, kontakter vores elektriker dig, så I sammen kan finde et tidspunkt til installationen af ladeboksen.

5

Installationen

Elektrikeren besøger dig på det aftalte tidspunkt og installerer ladeboksen. Inkluderer dit abonnement et ladekabel til opladning på ladenetværket, har elektrikeren det med til dig (medmindre andet er aftalt).

6

Abonnementet starter

Dit abonnement starter, når ladeboksen er installeret eller ladebrikken er taget i brug. Husk at tilmelde dig Betalingsservice, når du har modtaget din første regning. Så kører betalingerne helt automatisk.

Spørgsmål og svar

Hvor langt kan jeg køre på en enkelt opladning? Hvordan får jeg en ladeboks installeret? Og hvorfor må jeg ikke lade i stikkontakten? I vores FAQ kan du finde svar på alle dine spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår får jeg min ladebrik?

Så snart vi har behandlet din bestilling, sender vi en ladebrik til dig. Der er 5-7 hverdages leveringstid.

Du kan sagtens komme i gang med at lade på Clevers netværk, før du har modtaget din ladebrik. Hvis du downloader Clevers app og logger ind med den e-mail, du brugte til oprettelsen, så bliver en digital version af din ladebrik tilgængelig i appen den næstkommende hverdag.

Hvordan fungerer Clevers tilbagebetaling?

Har du Clever One med ladeboks hjemme, får du tilbagebetalt strømforbruget efter den gældende tilbagebetalingssats.

Vi kalder det tilbagebetaling, fordi du i første omgang selv lægger ud for strømmen til opladning hjemme. Ladeboksen er nemlig tilsluttet din egen eltavle.

Derfor tilbagebetaler vi hver måned ladeboksens forbrug brugt på opladning. Tilbagebetalingen regner vi ud ved at gange forbruget med månedens tilbagebetalingssats.

Tilbagebetalingssatsen er udregnet som et gennemsnit af elprisen i tidsrummet kl. 23-06. Dermed følger den det tidsrum, hvor opladningen typisk finder sted, hvis du benytter dig af intelligent opladning.

Hvad er intelligent opladning?

Intelligent opladning gør det nemt for dig at lade, når strømmen er billig, og CO2-aftrykket lavt. Samtidig skubbes din opladning udenom elnettets travleste timer. Helt automatisk.

Sådan kommer du i gang:

  1. Hent Clevers app
  2. Tryk ind på din ladeboks og slå intelligent opladning til
  3. Angiv afgangstidspunkt
  4. Opret forbindelse til din bil
Hvornår bliver min ladeboks installeret, og er der noget, jeg skal forberede?

Du kan som udgangspunkt forvente, at ladeboksen er installeret i løbet af fem uger fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget den endelige ordre.

Inden installationen modtager du et spørgeskema med en håndfuld spørgsmål fra os. Dine svar hjælper os til at vide lidt mere om din installation, og om vi kan lave den uden ekstra ydelser. Det kan 9 ud af 10 af vores kunder.

Du kan læse mere om, hvilke krav der skal overholdes, hvis du selv graver og andre ofte stillede spørgsmål om installationsprocessen.

 

Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

Du tilmelder dig nemt Betalingsservice via din netbank ved at følge trinene herunder.

Sådan gør du:

  • Log ind på din netbank og find, hvor du kan tilføje betalingsaftale.
  • Indtast dit fulde CPR-nummer.
  • Vælg den bankkonto, som aftalen skal tilmeldes.
  • Indtast dit Clever-kundenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.
  • Indtast PBS-nummeret 05957117.
  • Indtast deb. grp. nummeret 00001.