Hvad gør jeg, hvis jeg får ny bil?

Til dig, der har et Clever-abonnement

Når du får en ny bil, skal du sende en e-mail til vores kundeservice.

I e-mailen oplyser du blot to ting:

  1. Mærke og model på din nye bil
    • Er det en model, der fås både som el- eller plugin-hybridbil, skal vi vide, hvilken type, du har.
  2. Dato for overtagelsen.

 

Vigtigt at vide

Beholder du din gamle bil, så du nu har flere biler, er det vigtigt, du gør os opmærksom på det, så vi kan oprette et separat abonnement til den nye bil og sende dig en ladebrik til den.

Skifter du abonnementstype, fx fra elbil til plugin-hybridbil sker skiftet med et varsel på løbende måned + 1 måned.

Skifter du bil indenfor samme abonnementstype, fx fra en elbil til en anden elbil, vil der gå et par hverdage, efter du har sendt din e-mail, før din nye bil vil fremgå i din Clever-app.

 

Til dig, der ikke har et Clever-abonnement

Har du ikke et abonnement hos Clever, kan du selv ændre bilen i Clevers app ved at trykke på Detaljer og derefter på blyant-ikonet.