Installation af ladeboks på virksomhedsadresse
I Clever arbejder vi for at inspirere danskerne til at vælge elbilen. Det gør vi ved at skabe Danmarks stærkeste netværk og tilbyde de mest brugervenlige produkter - også til virksomheder, kommuner, boligforeninger og organisationer.
Det er dog ikke muligt at få Clever Unlimited med en ladeboks på en erhvervsadresse. Vi har forskellige erhvervsløsninger, som enten kan lejes eller ejes af virksomheden. Hvis kunden gerne vil være erhvervskunde hos Clever og har spørgsmål til vores erhvervsløsninger, så ring til 82 30 30 30 og tast 4 eller skriv til os på erhverv@clever.dk
Kan jeg bestille en Clever Total-løsning til min erhvervskunde?
Nej – det kan du ikke. Du skal i stedet benytte kontaktformularen til Clevers erhvervsteam længere nede på denne forhandlerguide.
Hvordan laver jeg en bestilling til en kunde, der har bestilt flere biler med forskellige brugere?
Hvis en kunde f.eks. har købt 5 biler, der skal benyttes af 5 forskellige brugere, skal du bestille ét Clever Unlimited-abonnement pr. bruger.
Hvad koster det, hvis en gæst/leverandør lader på virksomhedens ladeudstyr?
Clever afregner direkte med brugeren. Brugeren kan enten benytte deres eksisterende abonnement eller betale pr. forbrug.
Hvad skal kunden gøre, hvis de har Clever Total, og der er nedbrud på ladeboksen?
Hvis virksomheden har en Clever Total-løsning, og de oplever et nedbrud, skal de kontakte Clever, som derefter vil løse problemet. Denne service er en del af den månedlige ydelse på de 99 kr. ekskl. moms pr. boks.