Fri opladning til firmabilisterne
Gør opladning nemt og ubekymret med Clever One Business til firmabilisterne. Det er opladning på abonnement, hvor I betaler én fast pris om måneden. Så kan jeres medarbejdere frit lade på Clevers egne samt samarbejdspartneres ladestandere på tværs af hele landet - og også hjemme i indkørslen.

Hvilket abonnement passer jeres behov?
Clever One Business er fri opladning på abonnement - både til person- og varebiler, der er biler på hhv. hvide og gule/papegøjeplader.
Fri opladning på abonnement
Abonnement:
Alle priser er ekskl. moms + evt. energitillæg
Fri opladning på abonnement + maksimal tilbagebetaling
Abonnement:
Alle priser er ekskl. moms + evt. energitillæg
Forstå Clevers tilbagebetaling - og hvordan det fungerer
Med en ladeboks installeret hjemme i indkørslen lægger medarbejderen i første omgang ud for strømmen, som Clever så efterfølgende tilbagebetaler hver måned. Det er det, vi kalder tilbagebetaling.
Tilbagebetalingssats fra 23-06 eller hele døgnet?
Tilbagebetalingen i Clever er udregnet efter en tilbagebetalingssats, der består af net- og systemtariffer samt et gennemsnit af el-prisen på tværs af landet. Med Clever One Business vil jeres medarbejdere således få tilbagebetalt efter en sats udregnet på baggrund af de billigere elpriser om natten, hvor I med Clever One Business Premium giver jeres medarbejdere en højere tilbagebetaling, fordi den baserer sig på elpriserne over hele døgnet.
Nem installation af intelligent ladeboks i indkørslen
Med Clever One Business kan jeres medarbejdere nemt få installeret en intelligent ladeboks i indkørslen, der både giver dem mulighed for at vågne op til et fuldt batteri og en intelligent ladeplan, hvor opladningen tager højde for elpris, elnettets belastning og Co2-aftryk.
Når først ladeboksen er bestilt, er al koordinering mellem Clever og firmabilisten.
Mulighed for 2.000 kr. rabat ved eksisterende kabelføring*
*Kræver, at den eksisterende installation godkendes af Clevers installationspartner
Alle priser er ekskl. moms

Fri opladning på Danmarks største ladenetværk – og mere til
Lad på Clevers 40.000 ladepunkter i hele landet – mens du er på arbejde, derhjemme, inde i byerne eller på de store lynladestationer ved motorvejen.
Udover Clevers egne ladepunkter kan du frit lade hos vores samarbejdspartnere EWII, Uno-X, By&Havn samt Powered By E.on drive med dit Clever One Business-abonnementet.
Er du allerede Clever-kunde?
Hvis du allerede har en anden Clever-løsning og ønsker at skifte til Clever One Business, kan du gøre det herunder.
Oftest stillede spørgsmål
Hvad er forskellen på Clever One Business Van og Clever One Business Van Premium?
Forskellen på Clever One Business Van og Clever One Business Van Premium er tilbagebetalingen, som medarbejdere med ladeboks hjemme modtager.
Clever One Business Vans tilbagebetaling baserer sig på strømpriserne over natten (23-06) og Clever One Business Van Premiums tilbagebetaling baserer sig på hele døgnet.
Det betyder, at tilbagebetalingen for Clever One Business Van Premium er højere end for Clever One Business Van.
Hvad er tilbagebetaling for medarbejdere?
Tilbagebetaling er, når man har et udlæg til strømforbruget, der så tilbagebetales af Clever efterfølgende. Hvis man som firmabilist har ladeudstyr fra Clever installeret hjemme, så går strømmen via husholdningens eltavle, der gør, at man har et udlæg, man tilbagebetales for hver måned efter Clevers tilbagebetalingssats.
Firmabilisten kan slippe for udlæg og tilbagebetaling, hvis man vælger at få Clever Power som elselskab, fordi det så er muligt for os at adskille strømforbruget til opladning og husholdningen.
Hvad er forskellen på en person- og varebil?
Vi skelner mellem en person- og varebil på nummerpladen, som bilen er indregistreret på. En personbil er indregistreret på hvide plader, mens en varebil er indregistreret på gule- eller papegøjeplader. Det betyder, at en ombygget personbil på gule plader vil skulle have et af Clever One Business Van produkterne.
Hvordan bestiller jeg et abonnement til medarbejderne?
Du bestiller et abonnement ved at udfylde bestillingsformularen på siden for Clever One Business eller Clever One Business Van.
Hvordan sikrer vi, at medarbejdernes privatøkonomi holdes helt ude af deres firmakørsel?
Det gør I ved at opfordre dem til at skifte til Clever Power som elselskab. Det betyder nemlig, at vi kan holde strømforbrug til opladning af firmabil og husholdning adskilt – og dermed kun fakturere medarbejderne for strømforbruget til husholdningen.
Kan Clever One Business Premium betale sig, hvis vores medarbejdere har Clever Power?
Det er som oftest virksomhedens bilpolitik, der definerer hvilket produkt, der skal bruges til opladning.
Hvis en virksomhed har en aftale med deres medarbejdere om at de vælger Power, kan det give mening at vælge Clever One Business og ikke Clever One Business Premium.
Får man som Clever One Business Premium-kunde samme tilbagebetaling, når man fx lader hos andre eller i sommerhuset?
Ja, det gør man. Så længe opladningen startes med den ladebrik, der er knyttet til dit Clever One Business Premium-abonnementet, vil det udløse den døgnbasererde tilbagebetalingssats.
I tilfælde af at ladeboksen er tilknyttet en Clever Box-serviceaftale i en husstand, hvor strømmen leveres af enten Clever Power eller Andel Energi, kan der dog opstå udfordringer med den rette tilbagebetaling. I det tilfælde kan du kontakte Clever for at høre om dine muligheder.
Ring på 63 21 25 25
