Få 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale

Anbefal Clever til din ven

Kender du en, der er på udkig efter opladning til bilen? Nu får du 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale, hvis du anbefaler Clever til en ven, der køber Clever One eller Clever Box i perioden 14. september til 30. november 2023.  


Vigtige vilkår

- Du skal have et Clever One abonnement, et Clever Mini abonnement eller en Clever Box, før du kan anbefale en ven.

- Du får 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale, når din ven har taget sit Clever-produkt i brug første gang.

To kvinder ses igennem en forrude

Sådan gør du

Skriv dine oplysninger og din vens e-mail herunder. Vi kontakter dig igen, når din ven godkender anbefalingen.

Vent venligst...

Få svar på dine spørgsmål her

Min ven har bestilt Clever One eller Clever Box før min anbefaling. Kan jeg stadig få 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale?

Nej, desværre. Din ven må ikke være eksisterende kunde eller have bestilt Clever One eller Clever Box før din anbefaling.

Hvornår får jeg 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale?

Det gør du, når din ven har brugt sit Clever One abonnement eller sin Clever Box for første gang – enten på Clevers ladenetværk eller på Clever-ladeboksen derhjemme. De 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale vil fremgå på de næste to betalingsoversigter, du modtager. Hvis måneden allerede er opgjort, kan du først se det på næste måneds opgørelse.

Hvilke produkter skal min ven bestille, før jeg får 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale?

Din ven kan bestille Clever One med ladeboks, Clever One uden ladeboks og Clever Box. Clever Go er ikke en del af tilbuddet.

Gælder tilbuddet, hvis jeg har Clever One Business (erhvervsbetalt)?

Du kan kun opnå 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale, hvis du selv betaler for din ladeløsning.

Gælder tilbuddet, hvis jeg har mit Clever-abonnement i bero?

Nej, desværre. Du skal være aktiv kunde i Clever, før du kan anbefale en ven og få 2 måneders gratis abonnement eller serviceaftale. Det er dog nemt at genaktivere sit abonnement – ring til kundeservice på 82 30 30 30 og tast 3, så hjælper de dig godt på vej.

Hvordan bestiller min ven sit Clever-produkt?

Når anbefalingen godkendes, bliver din ven ringet op af en Clever-rådgiver, så de sammen kan finde den rette ladeløsning. Din ven kan også bestille Clever One eller Clever Box direkte på vores hjemmeside eller via de bilforhandlere, vi samarbejder med.