Ladebrik til privatkørsel
Clever Link er en ladebrik til medarbejdere, som ikke ønsker abonnement, men stadig gerne vil lade på jeres eget udstyr samt Clevers offentlige netværk.
Løsningen kan bestilles, når man har ladeudstyr fra Clever.
Få Clever Link
Medarbejderen bestiller selv Clever Link online ved at benytte en specifik formular. Du får tilsendt et link til formularen, som kan deles mellem medarbejdere.
Løsningen kan bestilles, når man har ladeudstyr fra Clever.
Bestilling af Clever Link er gratis. Prisen bliver løbende justeret, så den følger elmarkedets udvikling. Du kan altid se den aktuelle kWh-pris her eller i Clevers app.
Aktuelle priser for Clever Link
Priserne følger elmarkedets udvikling og opdateres her og i Clevers app hver måned.
Tryghed til at køre, hvor du vil
Clever tilbyder flere løsninger, der kan bestilles direkte af medarbejderen.
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår får jeg min ladebrik?
Så snart vi har behandlet din bestilling, sender vi en ladebrik til dig. Der er 5-7 hverdages leveringstid.
Du kan sagtens komme i gang med at lade på Clevers netværk, før du har modtaget din ladebrik. Hvis du downloader Clevers app og logger ind med den e-mail, du brugte til oprettelsen, så bliver en digital version af din ladebrik tilgængelig i appen den næstkommende hverdag.
Hvordan fungerer Clevers tilbagebetaling?
Har du Clever One med ladeboks hjemme, får du tilbagebetalt strømforbruget efter den gældende tilbagebetalingssats.
Vi kalder det tilbagebetaling, fordi du i første omgang selv lægger ud for strømmen til opladning hjemme. Ladeboksen er nemlig tilsluttet din egen eltavle.
Derfor tilbagebetaler vi hver måned ladeboksens forbrug brugt på opladning. Tilbagebetalingen regner vi ud ved at gange forbruget med månedens tilbagebetalingssats.
Tilbagebetalingssatsen er udregnet som et gennemsnit af elprisen i tidsrummet kl. 23-06. Dermed følger den det tidsrum, hvor opladningen typisk finder sted, hvis du benytter dig af intelligent opladning.
Hvad er intelligent opladning?
Med intelligent opladning slået til på Clevers ladeboks, gør vi det nemt for dig i hverdagen at lade din bil med et lavere CO2-aftryk, og når prisen på strømmen er lavere. Samtidig skubbes din opladning udenom elnettets travleste timer. Helt automatisk.
Sådan kommer du i gang
- Hent Clevers app
- Aktiver intelligent opladning
- Indtast dine behov
Hvornår bliver min ladeboks installeret, og er der noget, jeg skal forberede?
Du kan som udgangspunkt forvente, at ladeboksen er installeret i løbet af fem uger fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget den endelige ordre.
Inden installationen modtager du et spørgeskema med en håndfuld spørgsmål fra os. Dine svar hjælper os til at vide lidt mere om din installation, og om vi kan lave den uden ekstra ydelser. Det kan 9 ud af 10 af vores kunder.
Du kan læse mere om, hvilke krav der skal overholdes, hvis du selv graver og andre ofte stillede spørgsmål om installationsprocessen.
Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?
Du tilmelder dig nemt Betalingsservice via din netbank ved at følge trinene herunder.
Sådan gør du:
- Log ind på din netbank og find, hvor du kan tilføje betalingsaftale.
- Indtast dit fulde CPR-nummer.
- Vælg den bankkonto, som aftalen skal tilmeldes.
- Indtast dit Clever-kundenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.
- Indtast PBS-nummeret 05957117.
- Indtast deb. grp. nummeret 00001.
Hvordan forstår jeg min regning?
Der kan være meget, man skal lære at kende, når man modtager sin første opgørelse fra Clever.
Vi guider dig gennem fakturaer og tilbagebetalinger lige her.